Regler og retningslinjer for brug af
baner og klubhus
1. Klubbens baner og faciliteter er alene til brug for klubbens medlemmer/betalende gæster.
2. Banerne skal reserveres før spil.
3. Der må maksimalt være 4 spillere på banen ad gangen. Undtagelsen hertil er ifm med træning eller andre sociale aktiviteter. Tilskuere må ikke være på banen, bortset fra ved bænkene.
4. Medlemmer skal registrere gæster før spil.
5. Gæster skal betale 60 kr for hver time de spiller med et medlem.
6. Hvis det kun er gæster der spiller på en bane, da skal der betales 125 kr. før spil.
7. Adgangen til den enkelte bane følger altid bookingen medmindre bestyrelsen har besluttet anderledes. Dette kan være i tilfælde af holdkampe, klubturneringer, double turneringer eller juniorturneringer.
8. Passende tennis beklædning skal benyttes under spil. Der skal benyttes tennissko.
9. Der skal benyttes særskilte indendørs tennissko i hallen. Udendørs sko må ikke bruges i hallen.
10. Det sidste klubmedlem der forlader klubben om aftenen skal sikre sig, at klubhuset er aflåst og lysene slukket.